Rob is in dit traject recht door zee geweest, kritisch, houdt je een spiegel voor waar nodig maar ook begripvol, positief ondersteunend en motiverend.

Anoniem

Anonieme review

Ik ben erg tevreden over het coachingstraject en de begeleiding door Rob. We zijn gestart met een kwantitatieve analyse van waar ik stond  op de overspannenheids ranking. Vervolgens de zelf analyse: wie ben ik in de kern en hoe ben ik gevormd over tijd tot de persoon die ik nu ben om vervolgens te onderzoeken wat echt bij mij past. In het laatste deel van het traject hebben we veel gesproken over wat mijn valkuilen zijn, hoe die te herkennen en hoe te voorkomen daar in de toekomst weer in te stappen.

Rob is in dit traject recht door zee geweest, kritisch, houdt je een spiegel voor waar nodig maar ook begripvol, positief ondersteunend en motiverend. Verwacht geen diepgaande psychologische analyses maar wel hands-on en praktische adviezen hoe dichter bij jezelf te blijven en herhaling te voorkomen in de toekomst.

Het is voor mij een erg leerzaam traject geweest en ik kijk met vertrouwen uit naar de toekomst.